Internethumor

När jag igår hittade alla random bilder från olika ställen i Sverige så hittade jag också en hel del roliga internetbilder, rena rama nostalgitrippen från min gymnasietid. Jag älskar verkligen internethumor! Men sedan är nog jag och förmodligen många andra i min generation rätt skadade av allt surfande^^ Är nog rätt smileyskadad av Msn Messenger också:D (Vad gjorde folk innan internet fanns…?) Enkel nördhumor gillar jag också! Egentligen hade jag tänkt att det här skulle vara en hundblogg men jag kan inte låta bli att iaf lägga in några stycken roliga bilder/skämt. Jag kanske borde påpeka också att jag inte har något emot folk (om någon nu skulle få för sig det), alla får se ut hur de vill och tycka vad de vill (typ), de är fina ändå.

Den här och andra nostalgiska låtar spelas till såklart!

Och så de klassiska svaren på mattefrågor:

Och så några från GraphJam:

Och till sist, två av mina favoritnördskämt, riktiga klassiker och riktigt roliga:

Two atoms are walking down the sidewalk when they accidently bump into eachother.
”I’m really sorry!” the first atom exclaims.”Are you all right?”
”No, I lost an electron!”
”Oh, no! Are you sure?”
”I’m positive!”

A neutron walks in a bar and asks:
– How much for a whiskey?
The bartender replies:
– For you – no charge.

1 tanke på “Internethumor

Lämna en kommentar